[16. dubna 2013, zdroj: TZB-info]
Exportní marketing polských výrobců oken a dveří se aktivně posunuje do našeho regionu...
Exportní marketing polských výrobců oken a dveří se aktivně posunuje do našeho regionu. Jak popisuje firemní článek "Otevřete se polským oknům a dveřím na veletrhu IBF", Česká republika představuje pro polské firmy z oboru stavebních otvorových výplní jeden z nejdůležitějších trhů. Celé znění firemního článku "Konsorcia Polská okna a dveře" naleznete na portálu TZB-info.cz. Jedná se především o pozvánku na expozici Polska Doors & Windows v rámci Mezinárodního stavebního veletrhu IBF 2013 v Brně. Článek je, kromě oficiálních statistik exportu polských dřevěných oken a dveří, postaven na zavádějících sděleních jako např. "...polská okna a dveře jsou v české kotlině oblíbená a zákazníci hodnotí výrobky Made in Poland pozitivně...". Je nutné si uvědomit, kdo je obecně tímto přímým zákazníkem pro dovozový sortiment otvorových výplní. Oblíbenost sortimentu dovozových oken a dveří u koncového zákazníka, který je tím nejpovolanějším hodnotitelem, článek neuvádí.
Letošního stavebního veletrhu IBF 2013 jsme se také účastnili. Nutno říci, že veletrh IBF 2013 potvrdil přetrvávající průběžný sestup - v podobě nižšího počtu vystavovatelů i návštěvníků. Zúčastnili jsme se také semináře "Polská okna a dveře", který pořádalo v rámci IBF 2013 již zmíněné Konsorcium Polská okna a dveře. Proti očekávání se tohoto semináře místo potenciálních zákazníků polského exportu účastnili většinou čeští výrobci, které zajímalo, co mohou v příštích obdobích očekávat od polských dovozců.